آ
-
آدمیت، حسین
دلالتهای تربیتی رویکرد روانشناختی سازندهگرایی در طراحی محیطهای یادگیری فنآورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
-
آقاجانی، سیف الله
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]
-
آقاجانی، سیف اله
شیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
ا
-
ابراهیم خانی، محمد رضا
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه تدریس تحولآفرین (TTQ) در بین دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 54-71]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه رفتارهای خودتنظیمی و فراخلق در دانشآموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه مشکلات هیجانی، سبکهای هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]
-
احمدی، هما
همبودی اختلال کمبود توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانشآموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
-
اسحاقی گرجی، حسن
مقایسهی اثربخشی یادگیری خودتنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
-
اسدی، سید محمد رضا
نقش اعتیاد به اینترنت و خودافشایی آنلاین در پیشبینی آزارگری سایبری در دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-22]
-
اشرفی، نگار
ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانشآموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]
-
اصغری شربیانی، عباس
نقش سیستم بازداری/فعالسازی رفتار، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
-
اصلی پور، عادله
مقایسه تصمیمگیری اخلاقی، پیشبینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
-
افروز، داریوش
تأثیر شایستگیهای رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 50-65]
-
افروز، غلامعلی
بررسی ویژگیهای پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]
-
ایمان زاده، معصومه
الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
-
امیدوار، عظیم
تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
-
امیریان، لیلا
پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 66-82]
-
امین بیدختی، علی اکبر
مقایسهی اثربخشی یادگیری خودتنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
-
اوبالاسی، آناهیتا
اثربخشی آموزش راهبردهای برنامهریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 84-105]
ب
-
باشکوه، حسن
بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]
-
باشکوه، محمد
بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]
-
برجعلی، احمد
فراتحلیل درمان های روانشناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
-
بشرپور، سجاد
اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
-
بهرامی، هادی
الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
پ
-
پورامینی، زهرا
بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]
-
پورپناهی کل تپه، محمد
تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
ت
-
تاجیک، سمیرا
رابطه ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
-
تقی زاده، سارا
اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
-
تکلوی، سمیه
نقش نظریه ذهن، سیستمهای مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیشبینی اضطراب اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]
ج
-
جهان بخشی، زهرا
فراتحلیل درمان های روانشناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
ح
-
حاجلو، نادر
مقایسه رفتارهای خودتنظیمی و فراخلق در دانشآموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
-
حاجیلو، جلیل
نقش شیوههای فرزندپروری و سبکهای دلبستگی در پیشبینی سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
-
حبیبی، یاسر
نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیشبینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
-
حیدری، فاضله
نقش شیوههای فرزندپروری و سبکهای دلبستگی در پیشبینی سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
-
حسنی، جعفر
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]
-
حسینی، حسین
پیشبینی راهبردهای یادگیری دانشآموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و تابآوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
-
حسینی، مرضیه
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانههای استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 55-70]
-
حسن زاده، تورج
بررسی اثر سبکهای دلبستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 104-120]
-
حمزه سبزی، امیر
تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
خ
-
خاکدال قوجه بیگلو، سعید
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس نیازهای بنیادین روانشناختی دانشآموزان در مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 168-182]
-
خسروجاوید، مهناز
مقایسه تصمیمگیری اخلاقی، پیشبینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
د
-
دانا، امیر
تأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
-
دانش پرور، حمیدرضا
رابطه ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
-
دهقانی، ماهرخ
تاثیر تمرینات وای فیت بر مهارتهای روانی- حرکتی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلالات حرکتی: تأکید بر تمرینات نوین [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 152-167]
ر
-
رحیمی کلور، حسین
بررسی رابطه اشتیاق شغلی و بهزیستی روانشناختی با فرسودگی شغلی معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
-
رضایی، علی محمد
مقایسهی اثربخشی یادگیری خودتنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
-
رضایی شریف، علی
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه تدریس تحولآفرین (TTQ) در بین دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 54-71]
-
رقیبی، مهوش
بررسی ویژگیهای پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]
-
روستا، ساره
همبودی اختلال کمبود توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانشآموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
ز
-
زوار، تقی
پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 66-82]
س
-
ستاری، صدرالدین
تأثیر شایستگیهای رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 50-65]
-
سرلاتی، مائده
مقایسه رفتارهای خودتنظیمی و فراخلق در دانشآموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
-
سرمدی، محمد رضا
دلالتهای تربیتی رویکرد روانشناختی سازندهگرایی در طراحی محیطهای یادگیری فنآورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
-
سیف اللهی، ناصر
بررسی اثر سبکهای دلبستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 104-120]
-
سلیمی، جمال
رابطه ویژگیهای روانشناختی (شخصیت وظیفهشناسی) و مؤلفههای صلاحیتهای حرفهای با اثربخشی معلمان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 72-94]
ش
-
شاکر دولق، علی
اثربخشی آموزش راهبردهای برنامهریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 84-105]
-
شیخ الاسلامی، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس نیازهای بنیادین روانشناختی دانشآموزان در مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 168-182]
-
شریعتمدار، آسیه
فراتحلیل درمان های روانشناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
-
شریفی، کسری
رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 183-218]
ص
-
صادقی، منیژه
نقش نظریه ذهن، سیستمهای مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیشبینی اضطراب اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]
-
صادقی هشجین، گودرز
اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
-
صبحی قراملکی، ناصر
اثربخشی درمانهای شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کمالگرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
-
صبحی قراملکی، ناصر
نقش سیستم بازداری/فعالسازی رفتار، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
پیش بینی سلامت روان دانشآموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]
-
صمدی فرد، حمیدرضا
نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیشبینی قلدری دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
مقایسهی اثربخشی یادگیری خودتنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
-
طاهری فرد، مینا
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]
ع
-
عباسی، مسلم
همبودی اختلال کمبود توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانشآموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
-
عیسی نژاد، امید
بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
-
عطادخت، اکبر
نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانشآموزان پسر در پیشبینی نگرش مثبت و منفی آنها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
-
عطادخت، اکبر
نقش سیستم بازداری/فعالسازی رفتار، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
-
علیزاده گورادل، جابر
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]
غ
-
غیاثی گیشی، مهدی
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
-
غیاثی ندوشن، سعید
ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
-
غفارزاده، صدیقه
مقایسه مشکلات هیجانی، سبکهای هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]
-
غلامرضایی، سیمین
پیشبینی راهبردهای یادگیری دانشآموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و تابآوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
-
غنائی چمن آباد، علی
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
ف
-
فرج اللهی، مهران
دلالتهای تربیتی رویکرد روانشناختی سازندهگرایی در طراحی محیطهای یادگیری فنآورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
-
فرح بخش، کیومرث
فراتحلیل درمان های روانشناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
-
فرخی، نورعلی
الگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
-
فروزنده، سمیه
بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]
-
فلاحی، وحید
نقش شیوههای فرزندپروری و سبکهای دلبستگی در پیشبینی سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
فراتحلیل درمان های روانشناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
ق
-
قادری، فرزاد
نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبکهای مقابلهای و نظمجویی شناختی هیجان در پیشبینی گرایش به اعتیاد دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]
-
قاسمی نژاد، محمد علی
نقش اعتیاد به اینترنت و خودافشایی آنلاین در پیشبینی آزارگری سایبری در دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-22]
-
قبادزاده، سجاد
نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیشبینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
-
قبادی زاده، شبروز
بررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
-
قبادی زاده، شبروز
نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبکهای مقابلهای و نظمجویی شناختی هیجان در پیشبینی گرایش به اعتیاد دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]
-
قربانی، رقیه
شیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
-
قره گوزلو، نادیا
نقش افسردگی، اضطراب و استرس دانشآموزان پسر در پیشبینی نگرش مثبت و منفی آنها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
ک
-
کاظم زاده، رضا
بررسی رابطه اشتیاق شغلی و بهزیستی روانشناختی با فرسودگی شغلی معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
-
کیامرثی، آذر
اثربخشی درمانهای شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کمالگرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
-
کاویان فر، حسین
مقایسه تصمیمگیری اخلاقی، پیشبینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
-
کرامتی، هادی
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]
-
کربلائی، فاطمه
بررسی ویژگیهای پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]
-
کریمی نژاد، کلثوم
پیشبینی راهبردهای یادگیری دانشآموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و تابآوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
-
کوشکی، محمود
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]
م
-
محرمی، جعفر
رابطه ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
-
محمدی، عیسی
نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیشبینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
-
محمدی، نسیم
پیش بینی سلامت روان دانشآموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]
-
محمدیان شریف، کویستان
رابطه ویژگیهای روانشناختی (شخصیت وظیفهشناسی) و مؤلفههای صلاحیتهای حرفهای با اثربخشی معلمان: رویکرد معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 72-94]
-
محمدی بایتمر، جهانگیر
مقایسه رفتارهای خودتنظیمی و فراخلق در دانشآموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
-
محمدی فر، محمد علی
مقایسهی اثربخشی یادگیری خودتنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
-
مدبر، سیف اله
پیش بینی سلامت روان دانشآموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]
-
مرادی، آسیه
رابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 183-218]
-
میر دریکوند، فضلالله
پیشبینی راهبردهای یادگیری دانشآموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و تابآوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
-
مشهدی، علی
اثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
-
مصرآبادی، جواد
پایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 66-82]
-
معینی کیا، مهدی
دلالتهای تربیتی رویکرد روانشناختی سازندهگرایی در طراحی محیطهای یادگیری فنآورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
-
میکاییلی، نیلوفر
اثربخشی درمانهای شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کمالگرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
-
مهدی زاده، امیر
نقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیشبینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
ن
-
نامور، یوسف
تأثیر شایستگیهای رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 50-65]
-
نریمانی، محمد
اثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی درمانهای شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کمالگرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
-
نریمانی، محمد
نقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیشبینی قلدری دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]
-
نصیری هانیس، غفار
پیشبینی راهبردهای یادگیری دانشآموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و تابآوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
-
نوبخت، فرزاد
ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانشآموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]
ه
-
هاشمی، تورج
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانههای استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 55-70]
-
هاشمی، سهیلا
مقایسه تصمیمگیری اخلاقی، پیشبینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
-
همتی عفیف، علی
ارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانشآموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]
ی
-
یوسفی، ناصر
نقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبکهای مقابلهای و نظمجویی شناختی هیجان در پیشبینی گرایش به اعتیاد دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد