اختلالات حرکتیتاثیر تمرینات وای فیت بر مهارتهای روانی- حرکتی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلالات حرکتی: تأکید بر تمرینات نوین [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 152-167]
اختلال بدتنظیمی خلق مخربهمبودی اختلال کمبود توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانشآموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
اختلال کاستی توجه/بیش فعالیمقایسهی اثربخشی یادگیری خودتنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
اختلال کمبود توجه/ بیشفعالیهمبودی اختلال کمبود توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانشآموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالیاثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
ادراک جهت گیری هدفی معلمان و والدینرابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 183-218]
ادراک دیداریاثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
ارزیابیارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
ارزشیابی تشخیصیتأثیر شایستگیهای رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 50-65]
استرسنقش افسردگی، اضطراب و استرس دانشآموزان پسر در پیشبینی نگرش مثبت و منفی آنها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
استرس تحصیلیاثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]
استرس تحصیلیبررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانههای استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 55-70]
اشتیاق شغلیبررسی رابطه اشتیاق شغلی و بهزیستی روانشناختی با فرسودگی شغلی معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
اضطرابنقش افسردگی، اضطراب و استرس دانشآموزان پسر در پیشبینی نگرش مثبت و منفی آنها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
اضطراب اجتماعیفراتحلیل درمان های روانشناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
اضطراب اجتماعینقش سیستم بازداری/فعالسازی رفتار، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
اضطراب اجتماعینقش نظریه ذهن، سیستمهای مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیشبینی اضطراب اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]
اضطراب جداییمقایسه رفتارهای خودتنظیمی و فراخلق در دانشآموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
اعتیاد به اینترنتنقش اعتیاد به اینترنت و خودافشایی آنلاین در پیشبینی آزارگری سایبری در دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-22]
اعتیاد به تلفن همراهنقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیشبینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
اعتیاد به کاربررسی اثر سبکهای دلبستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 104-120]
اعتباریابیرواسازی و اعتباریابی پرسشنامه تدریس تحولآفرین (TTQ) در بین دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 54-71]
افسردگینقش افسردگی، اضطراب و استرس دانشآموزان پسر در پیشبینی نگرش مثبت و منفی آنها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
الگوهای ارتباطی خانوادگیشیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
انگیزشپیشبینی راهبردهای یادگیری دانشآموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و تابآوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
اوقات فراغتارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانشآموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]
تصمیمگیری اخلاقیمقایسه تصمیمگیری اخلاقی، پیشبینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
تعارضات والدینشیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
تفکر انتقادیبررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
تفکر انتقادیاثربخشی آموزش راهبردهای برنامهریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 84-105]
تک والدیمقایسه تصمیمگیری اخلاقی، پیشبینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
تنظیم شناختی هیجاننقش سیستم بازداری/فعالسازی رفتار، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
تنظیم شناختی هیجانرابطه ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
توجهاثر بخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 102-120]
ح
حافظه کاریتأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
حل مسألهاثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]
حل مسأله اجتماعیمقایسه تصمیمگیری اخلاقی، پیشبینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
خ
خوداثرمندیپایایی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان SEQ-C [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 66-82]
خودافشایی آنلایننقش اعتیاد به اینترنت و خودافشایی آنلاین در پیشبینی آزارگری سایبری در دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-22]
خود پنداره بدنیارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانشآموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]
خودکارآمدیبررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
خودکارآمدیالگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
خودکارآمدینقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیشبینی قلدری دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]
خودکارآمدی تحصیلیرابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 183-218]
دارودرمانیمقایسهی اثربخشی یادگیری خودتنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
دانشآموزپیشبینی راهبردهای یادگیری دانشآموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و تابآوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
دانشآموزپیش بینی سلامت روان دانشآموزان براساس باورهای دینی، خودکارآمدی تحصیلی و رشد اخلاقی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 143-157]
دانش آموزانبررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
دانش آموزاناثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]
دانشآموزاننقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیشبینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
دانشآموزاننقش افسردگی، اضطراب و استرس دانشآموزان پسر در پیشبینی نگرش مثبت و منفی آنها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
دانشآموزاناثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
دانشآموزانرابطه ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
دانشآموزاننقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیشبینی قلدری دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]
دانشآموزانمقایسه تصمیمگیری اخلاقی، پیشبینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
دانشآموزاناثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]
دانشآموزان تیزهوشارتباط بین خود پندارۀ بدنی با نحوۀ گذران اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت های بدنی دانشآموزان تیزهوش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 261-277]
درگیرشدن در کاربررسی اثر سبکهای دلبستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 104-120]
درمانهای روانشناختیفراتحلیل درمان های روانشناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
ذ
ذهن آگاهینقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیشبینی قلدری دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]
ر
رابطه والد- کودکشیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
راهبردهای کمک خواهیبررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانههای استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 55-70]
راهبردهای مقابله تحصیلیرابطه ادراک از اهداف پیشرفت مورد تأکید والدین و معلم با باورهای خودکارآمدی و راهبردهای مقابله دانش آموزان در درس ریاضی: نقش اهداف پیشرفت ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 183-218]
رشد شناختیتأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
رفتارهای ایمنیمقایسه مشکلات هیجانی، سبکهای هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]
رفتارهای خودتنظیمیمقایسه رفتارهای خودتنظیمی و فراخلق در دانشآموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
رواسازیرواسازی و اعتباریابی پرسشنامه تدریس تحولآفرین (TTQ) در بین دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 54-71]
ز
زورگوییمقایسه مشکلات هیجانی، سبکهای هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]
س
سازگاریبررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
سازگاری دانشآموزاننقش شیوههای فرزندپروری و سبکهای دلبستگی در پیشبینی سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
سازندهگراییدلالتهای تربیتی رویکرد روانشناختی سازندهگرایی در طراحی محیطهای یادگیری فنآورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
سبک دلبستگیبررسی اثر سبکهای دلبستگی بر اعتیاد به کار و درگیرشدن درکار [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 104-120]
سبکهای دلبستگینقش شیوههای فرزندپروری و سبکهای دلبستگی در پیشبینی سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
سبکهای مقابلهاینقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبکهای مقابلهای و نظمجویی شناختی هیجان در پیشبینی گرایش به اعتیاد دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]
سبک های هویتمقایسه مشکلات هیجانی، سبکهای هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]
سرشت و منشنقش سیستم بازداری/فعالسازی رفتار، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
سرمایه روانشناختیالگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
سیستم بازداری- فعالسازی رفتارنقش سیستم بازداری/فعالسازی رفتار، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 23-45]
سیستمهای مغزی-رفتارینقش نظریه ذهن، سیستمهای مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیشبینی اضطراب اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]
سلامت روانبررسی ویژگیهای پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]
شناختی –رفتاریاثربخشی درمانهای شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کمالگرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
شیوه حل مسأله اجتماعینقش نظریه ذهن، سیستمهای مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیشبینی اضطراب اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]
شیوههای فرزندپرورینقش شیوههای فرزندپروری و سبکهای دلبستگی در پیشبینی سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
طرحوارهای ناسازگار اولیهنقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبکهای مقابلهای و نظمجویی شناختی هیجان در پیشبینی گرایش به اعتیاد دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]
ع
عملکرد اجتماعیاثربخشی درمانهای شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کمالگرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
عملکرد تحصیلیاثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
عملکرد تحصیلیبررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانههای استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 55-70]
عملکرد نظارتی والدینبررسی روابط ساختاری عملکرد نظارتی و تفکر انتقادی والدین با سازگاری و خودکارآمدی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-156]
ف
فراتحلیلفراتحلیل درمان های روانشناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
فراخلقمقایسه رفتارهای خودتنظیمی و فراخلق در دانشآموزان با و بدون اضطراب جدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-103]
فرسودگی تحصیلیاثربخشی درمانهای شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کمالگرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
فرسودگی شغلیبررسی رابطه اشتیاق شغلی و بهزیستی روانشناختی با فرسودگی شغلی معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
فرهنگ شهروندیالگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
فشار اجتماعینقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیشبینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
ق
قلدرینقش باورهای غیرمنطقی، خودکارآمدی و ذهن آگاهی در پیشبینی قلدری دانشآموزان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 138-158]
ک
کاربست فناوری اطلاعاتبررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]
کارکرد شناختیاثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (TDCS) بر بهبود کارکردهای شناختی و حل مسأله در دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 20-38]
کفایت اجتماعیالگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
کیفیت زندگیشیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
کمالگراییاثربخشی درمانهای شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کمالگرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
کم توان ذهنیارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
کنشهای اجراییاثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
کودکهمبودی اختلال کمبود توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانشآموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
کودکان و نوجوانانفراتحلیل درمان های روانشناختی برکاهش اختلال اضطراب اجتماعی در کودکان و نوجوانان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
گ
گرایش به اعتیادنقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبکهای مقابلهای و نظمجویی شناختی هیجان در پیشبینی گرایش به اعتیاد دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]
ل
لکنت زبانشیوع شناسی لکنت زبان در دانش آموزان دوره ابتدایی و عوامل خانوادگی مرتبط با آن [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 7-26]
م
مثبتنگراثربخشی درمانهای شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان کمالگرا [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 240-260]
مدرسهنقش شیوههای فرزندپروری و سبکهای دلبستگی در پیشبینی سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 138-151]
مشکلات هیجانیمقایسه مشکلات هیجانی، سبکهای هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-120]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 196-213]
مهارتهای روانی-حرکتیتاثیر تمرینات وای فیت بر مهارتهای روانی- حرکتی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلالات حرکتی: تأکید بر تمرینات نوین [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 152-167]
ن
نیروی انسانیارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-49]
نظریه ذهننقش نظریه ذهن، سیستمهای مغزی-رفتاری و شیوه حل مسأله اجتماعی در پیشبینی اضطراب اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 121-137]
نظم جویی شناختی هیجاننقش طرحواره های ناسازگار اولیه، سبکهای مقابلهای و نظمجویی شناختی هیجان در پیشبینی گرایش به اعتیاد دانشآموزان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 121-142]
نگرش به بزهکارینقش افسردگی، اضطراب و استرس دانشآموزان پسر در پیشبینی نگرش مثبت و منفی آنها به بزهکاری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 115-130]
نوجوانان بزهکاربررسی ویژگیهای پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 214-239]
نوروفیدبکاثربخشی آموزش کنشهای اجرایی و نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-195]
ویژگیهای شخصیتیرابطه ویژگیهای شخصیتی و تنظیم شناختی هیجان با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 68-87]
ه
هیجان اخلاقیمقایسه تصمیمگیری اخلاقی، پیشبینی هیجان اخلاقی، سبک حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان تک والدی و عادی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-19]
همبودیهمبودی اختلال کمبود توجه/ بیش فعالی با اختلال بدتنظیمی خلق مخرب در دانشآموزان دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 95-114]
هویت ملیالگوی روابط ساختاری بین سرمایه روان شناختی و هویت ملی با میانجی-گری خودکارآمدی، کفایت اجتماعی و فرهنگ شهروندی در دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-68]
هوشمندسازیدلالتهای تربیتی رویکرد روانشناختی سازندهگرایی در طراحی محیطهای یادگیری فنآورانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 159-175]
هوش هیجانینقش فشار اجتماعی و هوش هیجانی در پیشبینی رفتارهای اعتیادآور به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 121-137]
هوش هیجانیاثربخشی آموزش راهبردهای برنامهریزی عصبی-کلامی بر هوش هیجانی و تفکرانتقادی معلمان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 84-105]
ی
یادگیریتأثیر شایستگیهای رهبری دانش مدارس در تعمیق یادگیری دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 50-65]
یادگیریپیشبینی راهبردهای یادگیری دانشآموزان بر اساس ویژگیهای شخصیتی و تابآوری [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 157-176]
یادگیری حرکتیتأثیرآموزش براساس تربیت بدنی رشدی بر حافظه کاری دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 83-101]
یادگیری خودتنظیممقایسهی اثربخشی یادگیری خودتنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیشفعالی دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 7-32]
یادگیری رسمی و یادگیری غیر رسمیبررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 40-54]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد