آزمون عصب روانشناختی وکسلرمقایسه عملکرد افراد با اختلال نقص توجه بیش فعالی و افراد عادی در مؤلفههای فهم کلامی با استفاده از آزمون وکسلر: مطالعهای در دانش-آموزان ابتدایی با توجه به عامل جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 126-149]
آموزشاثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 131-155]
آموزش یادگیری مغز محورتأثیر آموزش یادگیری مغز محور بر اضطراب و عملکرد تحصیلی درس ریاضی دانشآموزان دختر پایه هفتم [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-59]
ا
احساس تنهاییمقایسه سبک دلبستگی، احساس تنهایی و جرأت ورزی نوجوانان قربانی زورگویی با نوجوانان عادی مدارس دوره اول متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 200-216]
اختلال نقص توجه بیشفعالیمقایسه عملکرد افراد با اختلال نقص توجه بیش فعالی و افراد عادی در مؤلفههای فهم کلامی با استفاده از آزمون وکسلر: مطالعهای در دانش-آموزان ابتدایی با توجه به عامل جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 126-149]
اخلاق تحصیلیارائه مدل علّی درگیری تحصیلی و اخلاق تحصیلی با تقلب تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 131-155]
ادراکات از کیفیت کلاس درسبررسی رابطهی ادراکات از کیفیت کلاس درس و انعطافپذیری شناختی با چالشپذیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 112-130]
ادراک محیط کلاسمقایسه پیشرفت تحصیلی، درگیری تحصیلی، سرسختی و ادراک محیط کلاس دانشآموزان دختر و پسر پایة سوم تجربی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 7-25]
اشتیاق تحصیلیمقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 72-90]
اشتیاق تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 131-155]
اشتیاق تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبتنگری مبتنی بر بسته کوئیلیام بر خوشبینی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 156-175]
اضطراب امتحانبررسی رابطه بین حساسیت اضطرابی و باورهای فراشناختی با اضطراب امتحان در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 7-25]
اضطراب امتحاننقش نگرشهای ناکارآمد و خودپنداره تحصیلی در پیش بینی اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 77-91]
اضطراب ریاضیتأثیر آموزش یادگیری مغز محور بر اضطراب و عملکرد تحصیلی درس ریاضی دانشآموزان دختر پایه هفتم [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-59]
اضطراب مدرسهتأثیر آموزش مشارکت والدین در انجام تکالیف درسی برانگیزش پیشرفت و اضطراب مدرسه دانشآموزان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 92-111]
اعتماد به نفسبررسی اثربخشی هوش شخصی و هوش موفق بر اعتماد به نفس دانش-آموزان تیز هوش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 73-88]
افسردگینقش عزت نفس، سبکهای فرزندپروری و انسجام خانواده و انعطافپذیری در پیشبینی افسردگی دانشآموزان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 149-172]
افسردگینقش پرخاشگری، افسردگی و بهزیستی روانشناختی معلمان در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان راهنمایی شهر تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 127-146]
اندازه اثرفراتحلیل عوامل و موانع مرتبط با افزایش خلاقیت دانشآموزان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 109-126]
انسجام خانواده و انعطافپذیرینقش عزت نفس، سبکهای فرزندپروری و انسجام خانواده و انعطافپذیری در پیشبینی افسردگی دانشآموزان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 149-172]
انعطافپذیری شناختیبررسی رابطهی ادراکات از کیفیت کلاس درس و انعطافپذیری شناختی با چالشپذیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 112-130]
انگیزشتأثیر انگیزشی بازخورد عمومی و غیرعمومی بر یادگیری حرکتی دانش-آموزان دختر دوازده ساله [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 148-162]
انگیزش پیشرفتنقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 22-42]
انگیزش پیشرفتبررسی تأثیرآموزش مهارتهای مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 156-173]
انگیزش تحصیلیاثربخشی آموزش ذهن آگاهی در افزایش انگیزش نسبت به تحصیل در دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 176-199]
انگیزه پیشرفتنقش فرهنگ سازمانی مدرسه و خودتنظیمی در پیش بینی انگیزه پیشرفت دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-130]
انگیزه پیشرفتتأثیر آموزش مشارکت والدین در انجام تکالیف درسی برانگیزش پیشرفت و اضطراب مدرسه دانشآموزان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 92-111]
اهداف پیشرفتمدلیابی روابط بین اهداف پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی با عملکرد ریاضی دانشآموزان اول دبیرستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-71]
ب
بازخورد عمومی و غیرعمومیتأثیر انگیزشی بازخورد عمومی و غیرعمومی بر یادگیری حرکتی دانش-آموزان دختر دوازده ساله [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 148-162]
باورهای فراشناختیبررسی رابطه بین حساسیت اضطرابی و باورهای فراشناختی با اضطراب امتحان در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 7-25]
باورهای فراشناختیبررسی تأثیر باورهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی با میانجیگری کمالگرایی دانش آموزان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 177-195]
برج هانویبررسی تحولی توانایی حل مسأله در دانشآموزان مقطع ابتدایی با استفاده از برج هانوی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 56-73]
برنامهریزی ومدیریت زمانبررسی تأثیرآموزش مهارتهای مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 156-173]
بهزیستی تحصیلیبررسی تأثیر باورهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی با میانجیگری کمالگرایی دانش آموزان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 177-195]
بهزیستی روانشناختینقش هیجانات مثبت و منفی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی دانش-آموزان پسر ورزشکار [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 40-55]
بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلینقش پرخاشگری، افسردگی و بهزیستی روانشناختی معلمان در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان راهنمایی شهر تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 127-146]
پ
پرخاشگرینقش پرخاشگری، افسردگی و بهزیستی روانشناختی معلمان در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان راهنمایی شهر تبریز [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 127-146]
پیشرفت تحصیلیبررسی تأثیرآموزش مهارتهای مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 156-173]
پیشرفت تحصیلیمقایسه پیشرفت تحصیلی، درگیری تحصیلی، سرسختی و ادراک محیط کلاس دانشآموزان دختر و پسر پایة سوم تجربی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 7-25]
ت
تحقیق کیفیعوامل و مؤلفههای مؤثر بر توسعه حرفهای دبیران مدارس اردبیل (تحقیق کیفی با تأکید بر روش گروه های کانونی) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 108-125]
تدریس الکترونیکیمقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 72-90]
تیزهوشبررسی اثربخشی هوش شخصی و هوش موفق بر اعتماد به نفس دانش-آموزان تیز هوش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 73-88]
تسهیم دانشبررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و تسهیم دانش با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی معلمان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 87-107]
تعللورزی تحصیلیمدلیابی روابط بین اهداف پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی با عملکرد ریاضی دانشآموزان اول دبیرستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-71]
تقلب تحصیلیارائه مدل علّی درگیری تحصیلی و اخلاق تحصیلی با تقلب تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 131-155]
تکالیف درسیتأثیر آموزش مشارکت والدین در انجام تکالیف درسی برانگیزش پیشرفت و اضطراب مدرسه دانشآموزان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 92-111]
تکانشورینقش شیوههای فرزندپروری و حساسیت به طرد در پیشبینی تکانشوری دانشآموزان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 25-40]
تمرکز و حافظهبررسی تأثیرآموزش مهارتهای مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 156-173]
توانمندسازی روانشناختیبررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و تسهیم دانش با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی معلمان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 87-107]
توسعه حرفهایعوامل و مؤلفههای مؤثر بر توسعه حرفهای دبیران مدارس اردبیل (تحقیق کیفی با تأکید بر روش گروه های کانونی) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 108-125]
ج
جرأت ورزیمقایسه سبک دلبستگی، احساس تنهایی و جرأت ورزی نوجوانان قربانی زورگویی با نوجوانان عادی مدارس دوره اول متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 200-216]
جهتگیری مذهبیمقایسه عامل به احکام بودن، جهتگیری مذهبی و سرمایه روانشناختی در میان دانشآموزان دختر و پسر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 58-70]
جهتگیری مذهبیرابطه مباحث آیات الاحکام با جهتگیری مذهبی و سرمایه روان شناختی در دانش آموزان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 26-39]
چ
چالشپذیری تحصیلیبررسی رابطهی ادراکات از کیفیت کلاس درس و انعطافپذیری شناختی با چالشپذیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 112-130]
ح
حساسیت اضطرابیبررسی رابطه بین حساسیت اضطرابی و باورهای فراشناختی با اضطراب امتحان در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 7-25]
حساسیت به طردنقش شیوههای فرزندپروری و حساسیت به طرد در پیشبینی تکانشوری دانشآموزان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 25-40]
حل مسألهبررسی تحولی توانایی حل مسأله در دانشآموزان مقطع ابتدایی با استفاده از برج هانوی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 56-73]
خ
خلاقیتنقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 22-42]
خلاقیتفراتحلیل عوامل و موانع مرتبط با افزایش خلاقیت دانشآموزان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 109-126]
خودپنداره تحصیلینقش نگرشهای ناکارآمد و خودپنداره تحصیلی در پیش بینی اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 77-91]
خود تنظیمینقش فرهنگ سازمانی مدرسه و خودتنظیمی در پیش بینی انگیزه پیشرفت دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-130]
خودتنظیمی تحصیلینقش کیفیت زندگی در مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 173-191]
خودشیفتگیرابطه سبکهای ارتباطی والدین با خودشیفتگی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوره دوم شهر بیرجند [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 74-86]
خودکارآمدی تحصیلینقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با انگیزش پیشرفت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 22-42]
خودکارآمدی تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 131-155]
خودکارآمدی تحصیلیارائه مدل علّی درگیری تحصیلی و اخلاق تحصیلی با تقلب تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 131-155]
خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمیمقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 72-90]
خوشبینی تحصیلیاثربخشی آموزش مهارتهای مثبتنگری مبتنی بر بسته کوئیلیام بر خوشبینی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 156-175]
د
دانشآموزان دبیرستانیمدلیابی روابط بین اهداف پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی با عملکرد ریاضی دانشآموزان اول دبیرستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-71]
دانشآموزان دخترتأثیر آموزش یادگیری مغز محور بر اضطراب و عملکرد تحصیلی درس ریاضی دانشآموزان دختر پایه هفتم [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-59]
دانشآموزان ورزشکار و غیرورشکارمقایسه سرمایه روانشناختی، سازگاری اجتماعی و سبکهای عاطفی در دانشآموزان ورزشکار (فردی و گروهی) و غیرورزشکار [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 163-176]
درگیری تحصیلیمقایسه پیشرفت تحصیلی، درگیری تحصیلی، سرسختی و ادراک محیط کلاس دانشآموزان دختر و پسر پایة سوم تجربی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 7-25]
درگیری تحصیلیارائه مدل علّی درگیری تحصیلی و اخلاق تحصیلی با تقلب تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 131-155]
دورة متوسطهاثربخشی آموزش ذهن آگاهی در افزایش انگیزش نسبت به تحصیل در دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 176-199]
ذ
ذهنآگاهیاثربخشی آموزش ذهن آگاهی در افزایش انگیزش نسبت به تحصیل در دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 176-199]
ر
راهبردهای خودتنظیمیاثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری بر هیجانهای تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 26-42]
راهنما برنامه درسیتوجه معلمان به مواد برنامه درسی و زمینههای دانشآموزان و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 60-76]
رشد شناختیبررسی تحولی توانایی حل مسأله در دانشآموزان مقطع ابتدایی با استفاده از برج هانوی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 56-73]
رفتار اخلاقیرابطه بین رفتار اخلاقی در سازمان و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی معنویت در محیط کار مدیران و معاونان دوره اول متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 7-24]
رفتار شهروندیرابطه بین رفتار اخلاقی در سازمان و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی معنویت در محیط کار مدیران و معاونان دوره اول متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 7-24]
رهبری اخلاقیبررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و تسهیم دانش با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی معلمان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 87-107]
زمینههای دانشآموزانتوجه معلمان به مواد برنامه درسی و زمینههای دانشآموزان و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 60-76]
س
سازگاری اجتماعیمقایسه سرمایه روانشناختی، سازگاری اجتماعی و سبکهای عاطفی در دانشآموزان ورزشکار (فردی و گروهی) و غیرورزشکار [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 163-176]
سازمانرابطه بین رفتار اخلاقی در سازمان و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی معنویت در محیط کار مدیران و معاونان دوره اول متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 7-24]
سبک دلبستگیمقایسه سبک دلبستگی، احساس تنهایی و جرأت ورزی نوجوانان قربانی زورگویی با نوجوانان عادی مدارس دوره اول متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 200-216]
سبکهای ارتباطی خانوادهرابطه سبکهای ارتباطی والدین با خودشیفتگی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوره دوم شهر بیرجند [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 74-86]
سبکهای عاطفیمقایسه سرمایه روانشناختی، سازگاری اجتماعی و سبکهای عاطفی در دانشآموزان ورزشکار (فردی و گروهی) و غیرورزشکار [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 163-176]
سبکهای فرزندپرورینقش عزت نفس، سبکهای فرزندپروری و انسجام خانواده و انعطافپذیری در پیشبینی افسردگی دانشآموزان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 149-172]
سرزندگی تحصیلینقش کیفیت زندگی در مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 173-191]
سرسختیمقایسه پیشرفت تحصیلی، درگیری تحصیلی، سرسختی و ادراک محیط کلاس دانشآموزان دختر و پسر پایة سوم تجربی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 7-25]
سرمایه روان شناختیرابطه مباحث آیات الاحکام با جهتگیری مذهبی و سرمایه روان شناختی در دانش آموزان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 26-39]
سرمایه روانشناختی و عامل به احکام و جنسیتمقایسه عامل به احکام بودن، جهتگیری مذهبی و سرمایه روانشناختی در میان دانشآموزان دختر و پسر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 58-70]
ش
شهرستان اصلاندوزبررسی رابطه بین هوش معنوی و مؤلفههای آن با عملکرد شغلی معلمان شهرستان اصلاندوز [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-21]
شیوههای فرزندپرورینقش شیوههای فرزندپروری و حساسیت به طرد در پیشبینی تکانشوری دانشآموزان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 25-40]
ع
عزت نفسنقش عزت نفس، سبکهای فرزندپروری و انسجام خانواده و انعطافپذیری در پیشبینی افسردگی دانشآموزان دختر [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 149-172]
عملکرد تحصیلیبررسی رابطهی ادراکات از کیفیت کلاس درس و انعطافپذیری شناختی با چالشپذیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 112-130]
عملکرد تحصیلی ریاضیتأثیر آموزش یادگیری مغز محور بر اضطراب و عملکرد تحصیلی درس ریاضی دانشآموزان دختر پایه هفتم [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-59]
عملکرد ریاضیمدلیابی روابط بین اهداف پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی با عملکرد ریاضی دانشآموزان اول دبیرستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-71]
عملکرد شغلیبررسی رابطه بین هوش معنوی و مؤلفههای آن با عملکرد شغلی معلمان شهرستان اصلاندوز [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-21]
فراتحلیلفراتحلیل عوامل و موانع مرتبط با افزایش خلاقیت دانشآموزان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 109-126]
فرهنگ سازمانی مدرسهنقش فرهنگ سازمانی مدرسه و خودتنظیمی در پیش بینی انگیزه پیشرفت دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-130]
فهم کلامیمقایسه عملکرد افراد با اختلال نقص توجه بیش فعالی و افراد عادی در مؤلفههای فهم کلامی با استفاده از آزمون وکسلر: مطالعهای در دانش-آموزان ابتدایی با توجه به عامل جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 126-149]
ق
قربانی زورگوییمقایسه سبک دلبستگی، احساس تنهایی و جرأت ورزی نوجوانان قربانی زورگویی با نوجوانان عادی مدارس دوره اول متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 200-216]
کتاب درسیتوجه معلمان به مواد برنامه درسی و زمینههای دانشآموزان و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 60-76]
کیفیت زندگی در مدرسهنقش کیفیت زندگی در مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 173-191]
کمالگراییبررسی تأثیر باورهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی با میانجیگری کمالگرایی دانش آموزان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 177-195]
گ
گروههای کانونیعوامل و مؤلفههای مؤثر بر توسعه حرفهای دبیران مدارس اردبیل (تحقیق کیفی با تأکید بر روش گروه های کانونی) [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 108-125]
گفتوشنود و همنواییرابطه سبکهای ارتباطی والدین با خودشیفتگی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوره دوم شهر بیرجند [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 74-86]
م
مباحث آیات الاحکامرابطه مباحث آیات الاحکام با جهتگیری مذهبی و سرمایه روان شناختی در دانش آموزان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 26-39]
مشارکت والدینتأثیر آموزش مشارکت والدین در انجام تکالیف درسی برانگیزش پیشرفت و اضطراب مدرسه دانشآموزان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 92-111]
معلمان دبیرستانبررسی رابطه بین هوش معنوی و مؤلفههای آن با عملکرد شغلی معلمان شهرستان اصلاندوز [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-21]
معنویترابطه بین رفتار اخلاقی در سازمان و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی معنویت در محیط کار مدیران و معاونان دوره اول متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 7-24]
مهارتهای فراشناختیاثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 131-155]
مهارتهای مثبتنگریاثربخشی آموزش مهارتهای مثبتنگری مبتنی بر بسته کوئیلیام بر خوشبینی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 156-175]
ن
نیازهای دانشآموزانتوجه معلمان به مواد برنامه درسی و زمینههای دانشآموزان و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 60-76]
نظریه پیاژهبررسی تحولی توانایی حل مسأله در دانشآموزان مقطع ابتدایی با استفاده از برج هانوی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 56-73]
نگرش های ناکارآمدنقش نگرشهای ناکارآمد و خودپنداره تحصیلی در پیش بینی اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 77-91]
نوجواناننقش شیوههای فرزندپروری و حساسیت به طرد در پیشبینی تکانشوری دانشآموزان [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 25-40]
ه
هیجان تحصیلیاثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری بر هیجانهای تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 26-42]
هیجان مثبتنقش هیجانات مثبت و منفی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی دانش-آموزان پسر ورزشکار [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 40-55]
هیجان منفینقش هیجانات مثبت و منفی در پیشبینی بهزیستی روانشناختی دانش-آموزان پسر ورزشکار [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 40-55]