آ
-
آقاجانی، سیف اله
اثربخشی بازیدرمانی شناختی رفتاری بر بهبود توجه و برنامهریزی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 16-29]
-
آهنگری، سعیده
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 51-61]
-
آهنگرقربانی، زهره
فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]
ا
-
احمدی، شیرین
نقش هویت اجتماعی و هوش اجتماعی در پیش بینی گرایش دانش آموزان به رفتارهای پرخطر [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 98-107]
-
احمدی، شیرین
مدل یابی علی تابآوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهتگیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 142-152]
-
احمدیان، حمزه
اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دورهی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]
-
ارشادی فرد، سولماز
بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 111-119]
-
ارشدی، سارا
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاریو انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
-
اسدی، سید امیرمسعود
بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیشبینی اختلال بازیهای اینترنتی در دانشآموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]
-
اسدی، سید محمد رضا
بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیشبینی اختلال بازیهای اینترنتی در دانشآموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]
-
امانی، المیرا
مقایسهی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
-
ایمانزاده، مسعود
بررسی رابطه بین اخلاق حرفهای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمندسازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
-
امیرحسینی، سید احسان
بررسی رابطه بین اخلاق حرفهای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمندسازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
-
امینی، زهرا
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن) آموزشی برای مدیران مدارس [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 28-41]
-
امینی، ناصر
مداخلهای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
-
انتصار فومنی، غلامحسین
پیش بینی اهمالکاری بر اساس سبک های اسناد و سرسختی روان شناختی با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 72-85]
ب
-
بحری، مهناز
نقش سرمایههای رشدی بر امید تحصیلی و مشغولیت تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 43-56]
-
بدری گرگری، رحیم
رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]
-
بدری گرگری، رحیم
نقش عملکرد خانواده و جو روانی اجتماعی کلاس در پیشبینی شفقت به خود نوجوانان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 57-68]
-
بیرامی، منصور
مقایسهی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
-
برزگران، رقیه
اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
-
بشرپور، سجاد
الگوی روابط ساختاری انسجام/سازشیافتگی خانواده، خودپنداره تحصیلی و مقبولیت اجتماعی با سازگاری با مدرسه: نقش میانجی اشتیاق تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 6-20]
-
بهمن آبادی، سمیه
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
پ
-
پیرا، حسین
مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانشآموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
-
پیرانی، ذبیح
همسنجی اثربخشی آموزش خود دلسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر سرمایهروانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 96-110]
-
پیرانی، ذبیح
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن) آموزشی برای مدیران مدارس [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 28-41]
-
پشنگیان، نیلا
مداخلهای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
-
پولادی ریشهری، علی
مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آیندهنگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]
ت
-
تقی پور، بهزاد
اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
-
تقی زاده هیر، سارا
اثربخشی بازیدرمانی شناختی رفتاری بر بهبود توجه و برنامهریزی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 16-29]
-
تقوایی، داود
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی نظارت و راهنمایی (سوپرویژن) آموزشی برای مدیران مدارس [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 28-41]
ث
-
ثابت، سمیرا
پیشبینی قلدری سنتی و سایبری براساس سبکهای هویت و بلوغ عاطفی در نوجوانان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 30-42]
ج
-
جاوید، مجید
بررسی رابطه بین اخلاق حرفهای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمندسازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
-
جدیدی، هوشنگ
اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دورهی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]
-
جعفری هرندی، رضا
پیشبینی عملکرد تحصیلی بر اساس مؤلفههای مهارتهای اجتماعی و پذیرش اجتماعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 42-56]
-
جناآبادی، حسین
نقش سرمایههای رشدی بر امید تحصیلی و مشغولیت تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 43-56]
-
جوکار، سجاد
اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
چ
-
چناری، سمیرا
نقش عملکرد خانواده و جو روانی اجتماعی کلاس در پیشبینی شفقت به خود نوجوانان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 57-68]
ح
-
حاج حسینی، منصوره
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]
-
حاجلو، نادر
فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]
-
حجازی، مسعود
پیش بینی اهمالکاری بر اساس سبک های اسناد و سرسختی روان شناختی با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 72-85]
-
حیدری، حسن
مدلیابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانشآموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]
-
حیدری، فاضله
الگوی روابط ساختاری انسجام/سازشیافتگی خانواده، خودپنداره تحصیلی و مقبولیت اجتماعی با سازگاری با مدرسه: نقش میانجی اشتیاق تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 6-20]
-
حیدری نسب، لیلا
رابطه سبکهای دلبستگی ناایمن با انگارهپردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونهای از دانشآموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
-
حسین پور، زهرا
تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-50]
خ
-
خیاطان، فلور
پیشبینی قلدری سنتی و سایبری براساس سبکهای هویت و بلوغ عاطفی در نوجوانان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 30-42]
-
خسروجاوید، مهناز
تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-50]
-
خوش سرور، سحر
اثربخشی بازیدرمانی شناختی رفتاری بر بهبود توجه و برنامهریزی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 16-29]
د
-
داوودی، حسین
مدلیابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانشآموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]
-
دیره، عزت
مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آیندهنگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]
-
دهقانی، ماهرخ
بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در مدرسه با کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان ورزشکار [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 69-79]
-
دیوبند، افشین
الگوی علی نقش میانجی خلاقیت در تأثیر سبک های فرزند پروری بر پیشرفت تحصیلی و همنوایی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 106-118]
ر
-
رحیمی، سعید
اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
-
رفیعی نیا، پروین
مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]
-
رنجبر محمدی، رویا
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 51-61]
ز
-
زارع، اعظم
مدلیابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانشآموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]
-
زاهدی، حمید
مقایسۀ اثر یک دوره تمرین بینایی ورزشی و اسپارک بر پیشرفت تحصیلی و عملکرد شناختی دانشآموزان دختر دارای اضافهوزن [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 80-91]
-
زردی، بهمن
بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 111-119]
-
زنگنه، فیروزه
همسنجی اثربخشی آموزش خود دلسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر سرمایهروانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 96-110]
س
-
سپهری نسب، زهرا
فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]
-
سپهوند، تورج
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاریو انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
-
سجادپور، سید حامد
رابطه سبکهای دلبستگی ناایمن با انگارهپردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونهای از دانشآموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
-
سرگزی، فاطمه
بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیشبینی اختلال بازیهای اینترنتی در دانشآموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]
-
سعیدی، مهناز
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر درک مطلب و تفکر انتقادی به کمک مدل معادلات ساختاری با رویکرد کمترین مربعات جزیی (PLS-SEM) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 51-61]
ش
-
شیبانی، حسین
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
-
شیرافکن اجیرلو، سمیه
بررسی ارتباط هوش معنوی، شیوه فرزندپروری والدین و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه مشگین شهر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 71-82]
-
شعیری، محمد رضا
رابطه سبکهای دلبستگی ناایمن با انگارهپردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونهای از دانشآموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
-
شمشیری، محمود
بررسی ارتباط هوش معنوی، شیوه فرزندپروری والدین و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه مشگین شهر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 71-82]
ص
-
صادقی، لیلا
پیشبینی رفتار قلدری دانشآموزان بر اساس صفات تاریک شخصیت و چشمانداز زمان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]
-
صالحی سرشت، فاطمه
پیشبینی عملکرد تحصیلی بر اساس مؤلفههای مهارتهای اجتماعی و پذیرش اجتماعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 42-56]
-
صفاری فرد، راضیه
راهبرد درمان راهحل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
-
صلحجو، هانیه
اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
ط
-
طاهر، محبوبه
مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانشآموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-29]
-
طباطبایی، سید موسی
مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]
-
طباطبایی جبلی، زهرا
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
ع
-
عباسی، مسلم
مداخلهای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
-
عبدالعلی زاده، یوسف
ﺷﯿﻮع اختلال وﺳﻮاس ﻓﮑﺮی- ﻋﻤﻠﯽ در بین معلمان و ﻣﯿﺰان ﻫﻢ اﺑﺘﻼﯾﯽ آن ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻼﯾﻢ روان ﭘﺰشکی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-95]
-
عزیزی نژاد، بهاره
الگوی علی نقش میانجی خلاقیت در تأثیر سبک های فرزند پروری بر پیشرفت تحصیلی و همنوایی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 106-118]
-
عسگری، محمد
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاریو انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
-
عصاره، نسرین
همسنجی اثربخشی آموزش خود دلسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر سرمایهروانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 96-110]
-
علی خانی، مصطفی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
-
علیزاده فرد، سوسن
پیشبینی رفتار قلدری دانشآموزان بر اساس صفات تاریک شخصیت و چشمانداز زمان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]
-
عینی، ساناز
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 68-79]
-
عینی، ساناز
بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 111-119]
غ
-
غفاری نوران، عذرا
مقایسهی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]
-
غلامی فشارکی، محمد
رابطه سبکهای دلبستگی ناایمن با انگارهپردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونهای از دانشآموزان ایرانی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-55]
ف
-
فرخی، نورعلی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
ق
-
قاسمی نژاد، محمدعلی
بررسی نقش اجتناب تجربی، فشار اجتماعی و تنظیم هیجانی در پیشبینی اختلال بازیهای اینترنتی در دانشآموزان نوجوان شهر اردبیل [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-15]
ک
-
کاتورانی، آرام
رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]
-
کاظمی، رضا
ﺷﯿﻮع اختلال وﺳﻮاس ﻓﮑﺮی- ﻋﻤﻠﯽ در بین معلمان و ﻣﯿﺰان ﻫﻢ اﺑﺘﻼﯾﯽ آن ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻼﯾﻢ روان ﭘﺰشکی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-95]
-
کافی، موسی
تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر خودکارآمدی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-50]
-
کیخسروانی، مولود
مداخلهای در تکانشگری و خودکنترلی نوجوانان دارای اختلال نامنظم خلقی اخلال گرانه: اثربخشی و کارآمدی طرحواره درمانی ذهنیت مدار و آموزش کنترل تکانه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
-
کیخسروانی، مولود
مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آیندهنگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]
-
کرمی مقدم، پری
پیش بینی اهمالکاری بر اساس سبک های اسناد و سرسختی روان شناختی با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 72-85]
-
کشاورز افشار، حسین
راهبرد درمان راهحل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
گ
-
گودرزی، صمد
بررسی رابطه بین اخلاق حرفهای و اشتیاق شغلی با نقش میانجی خودکارآمدی و توانمندسازی روانشناختی در معلمان ورزش [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 92-105]
-
گودرزی، محمود
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفتشناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
م
-
محمدی، رحیم
اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر نشخوارفکری و ادراک کنترل اضطراب دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 130-141]
-
محمودیان، حسن
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه بهزیستی تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 108-121]
-
مرادی، امید
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفتشناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
-
مرادی، جیران
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفتشناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
-
مرندی زاده شیروان، نوازش
مقایسه سوگیری توجه و بازداری شناختی در بین دانش آموزان نوجوان سیگاری و غیر سیگاری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 119-129]
-
معصوم زاده، سمیرا
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 92-104]
-
معینی کیا، مهدی
مدلیابی تاثیر خودارزیابی بر پیشرفت درس ریاضی دانشآموزان دوره دوم متوسطه با میانجیگری خودتنظیمی و خودکارآمدی ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 62-70]
-
میکاییلی، نیلوفر
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
-
میکائیلی، نیلوفر
نقش هویت اجتماعی و هوش اجتماعی در پیش بینی گرایش دانش آموزان به رفتارهای پرخطر [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 98-107]
-
موسی زاده، توکل
ﺷﯿﻮع اختلال وﺳﻮاس ﻓﮑﺮی- ﻋﻤﻠﯽ در بین معلمان و ﻣﯿﺰان ﻫﻢ اﺑﺘﻼﯾﯽ آن ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻼﯾﻢ روان ﭘﺰشکی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-95]
-
مولائی، بهنام
بررسی ارتباط هوش معنوی، شیوه فرزندپروری والدین و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه مشگین شهر [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 71-82]
ن
-
نریمانی، آذین
مدل یابی علی تابآوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهتگیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 142-152]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 56-67]
-
نریمانی، محمد
مقایسهی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
-
نریمانی، محمد
ﺷﯿﻮع اختلال وﺳﻮاس ﻓﮑﺮی- ﻋﻤﻠﯽ در بین معلمان و ﻣﯿﺰان ﻫﻢ اﺑﺘﻼﯾﯽ آن ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﻋﻼﯾﻢ روان ﭘﺰشکی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 83-95]
-
نریمانی، محمد
مدل یابی علی تابآوری تحصیلی بر اساس هوش شخصی با میانجیگری جهتگیری مذهبی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 142-152]
-
نظری بولانی، گوهر
اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دورهی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]
-
نعمتی، شهروز
رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 117-131]
-
نیکبخت، نغمه
مقایسه اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی برحافظه آیندهنگر و برنامه تنظیم هیجان بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 122-138]
-
نوایی، گلاره
راهبرد درمان راهحل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 80-91]
-
نوکنی، مصطفی
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی کنترل مهاری، تحریک الکتریکی مغز و ترکیب توانبخشی کنترل مهاری و تحریک الکتریکی مغز بر کارکردهای اجرایی (بازداری رفتاریو انعطاف-پذیری شناختی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 6-27]
ه
-
هاشمی، تورج
مقایسهی اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر نشاط ذهنی دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 6-16]
-
هاشمی، زهره
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 68-79]
-
هاشمی، زهره
بررسی پایایی و روایی سیاهه فرسودگی در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 111-119]
-
هدایت، سعیده
فراتحلیل اثربخشی آموزش خانواده جهت تغییر رفتار کودکان دارای اختلال بیش فعالی/ نقص توجه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 30-42]
ی
-
یاراحمدی، یحیی
اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دورهی دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 105-116]
-
یاراحمدی، یحیی
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هویت تحصیلی موفق، باورهای معرفتشناختی، نیازهای اساسی روانشناختی با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 86-97]
-
یزدی، بهاره
مقایسۀ اثر یک دوره تمرین بینایی ورزشی و اسپارک بر پیشرفت تحصیلی و عملکرد شناختی دانشآموزان دختر دارای اضافهوزن [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 80-91]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد