آقاپور، مهدی مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای مقابله با استرس و راهبردهای کمک خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 8-18]
آهنگرقربانی، زهره رابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازشیافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
ا
ابوالمعالی، خدیجه مقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهنآگاهی بر افزایش جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 120-133]
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای مقابله با استرس و راهبردهای کمک خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 8-18]
احتشام زاده، پروین اثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
احمدی، شیرین نقش حس عاملیت و ویژگیهای انحرافی شخصیت در پیشبینی گرایش به اعتیاد در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 26-42]
احمدی، عزت اله بررسی مقایسهای ابعاد آسیبپذیری به اعتیاد بین دانشآموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-114]
احمدی، ملیحه مقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهنآگاهی بر افزایش جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 120-133]
اسدی، مسعود پرسشنامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
اصغرنژاد فرید، علی اصغر مقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای مقابله با استرس و راهبردهای کمک خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 8-18]
اعیادی، نادر نقش تابآوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیشبینی اعتیاد به اینترنت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 54-68]
افتخار صعادی، زهرا اثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
اکبری، تقی بررسی سواد اطلاعاتی و یادگیری خودراهبر در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
امام وردی، پروین بررسی نقش انعطافپذیری شناختی و ذهنآگاهی در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 19-34]
ایمان پرور، سهیلا نقش تنظیم هیجان و تابآوری تحصیلی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 62-73]
امیدوار، عظیم رابطه چابکی سازمانی و رفتارهای کاری نوآورانه با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه پایه دوم شهر اردبیل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 86-95]
انتصار فومنی، غلامحسین اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانشآموزان پایه یازدهم مشکینشهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]
ب
باقرزاده، پروین نقش حس عاملیت و ویژگیهای انحرافی شخصیت در پیشبینی گرایش به اعتیاد در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 26-42]
بختیاری، احسان تأثیر عدالت سازمانی ادراکشده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روانشناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
بختیارپور، سعید اثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
برزگر بفرویی، کاظم نقش چشمانداز زمان در هیجان تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 153-172]
برقی، عیسی تأثیر مشارکت والدین بر کیفیت زندگی تحصیلی و سازگاری دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 96-105]
بشرپور، سجاد شیوع داغدیدگی آسیب زا و برخی عوامل مرتبط با آن در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان ایرانشهر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 221-233]
بهزادفر، فاطمه رابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازشیافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
پ
پادروند، حافظ مقایسه اهمالکاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان پسر مصروع و غیرمصروع [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]
پاریاد، محمد بررسی رابطه جو عاطفی خانواده و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی در میان دانشآموزان سال چهارم دبیرستان شهرستان بوکان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 307-324]
پاکیزه، علی پیشبینی توان بخشودگی براساس سبکهای دلبستگی، جهتگیری زندگی و عزت نفس دانشآموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-25]
پیرانی، ذبیح سنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
پورحسین، افراسیاب اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانشآموزان پایه یازدهم مشکینشهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]
ت
تقیزاده هیر، سارا مقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانشآموزان استفاده کننده از اسکرینتایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]
ج
جعفری، لعیا بررسی رابطه تاب آوری تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان و میانجی معنای تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 35-49]
جعفری ندوشن، اکرم اثربخشی آموزش همدلی بر پرخاشگری و کیفیت روابط با همسالان دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 120-138]
جعفرنژاد، محمد جابر پیشبینی توان بخشودگی براساس سبکهای دلبستگی، جهتگیری زندگی و عزت نفس دانشآموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-25]
جناآبادی، حسین نقش فرهنگ مدرسه در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 278-287]
چ
چوبداری، عسگر بررسی مقایسهای ابعاد آسیبپذیری به اعتیاد بین دانشآموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-114]
ح
حاجی یخچالی، علیرضا بررسی رابطۀ پیوند با مدرسه و رضایت از تحصیل با گرایش به رفتارهای خرابکارانه در دانشآموزان پسر سال دوم (دورة دوم) متوسطه شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-100]
حاجلو، نادر نقش حس عاملیت و ویژگیهای انحرافی شخصیت در پیشبینی گرایش به اعتیاد در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 26-42]
حاجلو، نادر شیوع داغدیدگی آسیب زا و برخی عوامل مرتبط با آن در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان ایرانشهر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 221-233]
حجازی، مسعود بررسی رابطه تاب آوری تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان و میانجی معنای تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 35-49]
حجازی، مسعود اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانشآموزان پایه یازدهم مشکینشهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]
حیدری، حسن سنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
حسین خانزاده، عباسعلی رابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازشیافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
حسن زاده، راضیه بررسی مدل رابطه کیفیت زندگی مدرسه، آرزوهای شغلی و فرسودگی تحصیلی با واسطهگری بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 43-62]
حسن زاده، رمضان مطالعه شناخت هیجان ها (هیجان ها اولیه و ثانویه) و نارسایی های شناختی و تاثیر آنها بر مجموعه مهارت های حرکتی کودکان با طیف اختلالهای اوتیسم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 288-306]
حسینعلیزاده، محمد بررسی مقایسهای ابعاد آسیبپذیری به اعتیاد بین دانشآموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-114]
حسینی فر، جعفر اثربخشی آموزش هوش معنوی بر سازگاری اجتماعی، ناگویی خلقی و خودشناسی انسجامی در دانشآموزان طلاق [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 234-258]
خ
خالق خواه، علی تحلیل نقش میانجی امید به تحصیل در رابطه بین حمایت تحصیلی و اشتیاق به تحصیل در بین دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 50-67]
خالق خواه، علی رابطه چابکی سازمانی و رفتارهای کاری نوآورانه با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه پایه دوم شهر اردبیل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 86-95]
خدادادی سنگده، جواد پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی براساس تابآوری و سبک های هویتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 68-82]
د
داودی، حسین اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روانشناختی مثبتنگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
داودی، حسین سنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
دریاپور، الهه عوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
درتاج، فریبرز عوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
درتاج، فریبرز مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصهنویسی، علامتگذاری، حاشیهنویسی و نقشهمفهومی بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 259-277]
درتاج، فریبرز مقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهنآگاهی بر افزایش جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 120-133]
درخشان فر، روح الله مقایسه اهمالکاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان پسر مصروع و غیرمصروع [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]
درگاهی، شهریار نقش تابآوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیشبینی اعتیاد به اینترنت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 54-68]
درودی، جواد نقش سیستمهای مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیشبینی سایکوپاتی در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 149-168]
دلاور، علی عوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
ذ
ذوقیپایدار، محمدرضا پیشبینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
ذوقیپایدار، محمدرضا اثربخشی اجرای روش خودتنظیمی گامبهگام بر تعللورزی در انجام تکالیف تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 199-220]
ر
رستگار، احمد ارائه مدل علّی روابط ابعاد جهتگیری اهداف پیشرفت و کمکطلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
رسول زاده، بهزاد مطالعه تطبیقی متغیرهای مرتبط با موفقیت دانشآموزان در آزمون بینالمللی تیمز 1394 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 46-61]
رسولی طاهر، نسرین السادات پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی براساس تابآوری و سبک های هویتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 68-82]
رشید، خسرو اثربخشی اجرای روش خودتنظیمی گامبهگام بر تعللورزی در انجام تکالیف تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 199-220]
رضایی، سحر بررسی رابطة بین خودکارآمدی معلم و اضطراب در مهارت تکلم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 123-132]
رضایی آهوانویی، محسن پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی براساس تابآوری و سبک های هویتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 68-82]
ز
زاهد بابلان، عادل رابطه چابکی سازمانی و رفتارهای کاری نوآورانه با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه پایه دوم شهر اردبیل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 86-95]
زمستانی، مهدی بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و تنظیم شناختی هیجان با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 108-122]
س
سیدنوری، سیده زهرا رابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازشیافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
سعیدی، یاسین بررسی رابطۀ پیوند با مدرسه و رضایت از تحصیل با گرایش به رفتارهای خرابکارانه در دانشآموزان پسر سال دوم (دورة دوم) متوسطه شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-100]
سعیدی، مهناز تأثیر توجه، بازیابی و تولید در یادگیری و به یادسپاری واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 189-207]
سعدی پور، اسماعیل عوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
سمیعی، فاطمه بررسی مدل رابطه کیفیت زندگی مدرسه، آرزوهای شغلی و فرسودگی تحصیلی با واسطهگری بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 43-62]
سواری، کریم رابطه علیّ هیجانهای مثبت و خودکارآمدی با تخیل از طریق انگیزش درونی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-83]
سوری، احمد مقایسه خودکارآمدی هیجانی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای انگیزشی در دانشآموزان ممتاز و غیرممتاز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 101-119]
ش
شاکری، محسن اثربخشی آموزش همدلی بر پرخاشگری و کیفیت روابط با همسالان دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 120-138]
شیرعلی پور، اصغر پرسشنامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
ص
صبا، بهمن نقش تنظیم هیجان و تابآوری تحصیلی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 62-73]
صباحی، پرویز تأثیر عدالت سازمانی ادراکشده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روانشناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
صبحی، افسانه بررسی رابطه تاب آوری تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان و میانجی معنای تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 35-49]
صدری دمیرچی، اسماعیل نقش تابآوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیشبینی اعتیاد به اینترنت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 54-68]
صیف، محمد حسن ارائه مدل علّی روابط ابعاد جهتگیری اهداف پیشرفت و کمکطلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
صفارنیا، مجید تأثیر عدالت سازمانی ادراکشده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روانشناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
صفایی نایینی، کاوس اثر بخشی روشهای مصاحبهی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]
ط
طالبی، سعید ارائه مدل علّی روابط ابعاد جهتگیری اهداف پیشرفت و کمکطلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
طاهر، محبوبه رابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازشیافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
طاهر، محبوبه بررسی نقش انعطافپذیری شناختی و ذهنآگاهی در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 19-34]
ع
عباسی، محمد سنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
عباس پور، عباس عوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
عباسی تقی دیزج، رسول مطالعه تطبیقی متغیرهای مرتبط با موفقیت دانشآموزان در آزمون بینالمللی تیمز 1394 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 46-61]
عبدی، رضا بررسی رابطة بین خودکارآمدی معلم و اضطراب در مهارت تکلم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 123-132]
عبدالمحمدی، کریم بررسی مقایسهای ابعاد آسیبپذیری به اعتیاد بین دانشآموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-114]
عبداله زاده، حسن تأثیر واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر هوش اخلاقی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 115-133]
عطادخت، اکبر نقش حساسیت پردازش حسی و کارکردهای شناختی در پیشبینی نیمرخ روان آسیبشناختی دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 134-152]
عطادخت، اکبر مقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانشآموزان استفاده کننده از اسکرینتایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]
غ
غضنفری نژاد، براتعلی اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روانشناختی مثبتنگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
غفاری، خلیل اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روانشناختی مثبتنگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
غفوری، ناصر تأثیر توجه، بازیابی و تولید در یادگیری و به یادسپاری واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 189-207]
ف
فتحی، الهام پرسشنامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
فرجی، ماهرخ اثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
فرزین، سمیرا نقش چشمانداز زمان در هیجان تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 153-172]
فرهادی، مهران پیشبینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
فروزنده، صبحانعلی مطالعه تطبیقی متغیرهای مرتبط با موفقیت دانشآموزان در آزمون بینالمللی تیمز 1394 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 46-61]
فقیهی، مریم نقش چشمانداز زمان در هیجان تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 153-172]
فلاحی، وحید نقش حس عاملیت و ویژگیهای انحرافی شخصیت در پیشبینی گرایش به اعتیاد در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 26-42]
ق
قاسمی جونبه، رضا نقش تابآوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیشبینی اعتیاد به اینترنت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 54-68]
قائدی، راهیل ارائه مدل علّی روابط ابعاد جهتگیری اهداف پیشرفت و کمکطلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
قدمپور، عزتاله مقایسه اهمالکاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان پسر مصروع و غیرمصروع [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]
قربانی، مریم مقایسه اهمالکاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان پسر مصروع و غیرمصروع [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]
قره داغی، علی بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و تنظیم شناختی هیجان با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 108-122]
قمری گیوی، حسین مقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانشآموزان استفاده کننده از اسکرینتایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]
ک
کاظمی، رضا اثر بخشی روشهای مصاحبهی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]
کیانی چلمردی، احمدرضا پرسشنامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
کردنوقابی، رسول اثربخشی اجرای روش خودتنظیمی گامبهگام بر تعللورزی در انجام تکالیف تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 199-220]
کرمی، ابوالفضل تأثیر عدالت سازمانی ادراکشده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روانشناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
کریمیان پور، غفار تحلیل نقش میانجی امید به تحصیل در رابطه بین حمایت تحصیلی و اشتیاق به تحصیل در بین دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 50-67]
کهدوئی، سمیه اثربخشی آموزش همدلی بر پرخاشگری و کیفیت روابط با همسالان دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 120-138]
گ
گرایی گراوند، پیمان تأثیر مشارکت والدین بر کیفیت زندگی تحصیلی و سازگاری دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 96-105]
گل محمدنژاد بهرامی، غلامرضا راﺑﻄﻪ ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن ﺑﺎ اﻫﻤﺎلﮐﺎری ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 181-198]
م
مبینی، سارا رابطه علیّ هیجانهای مثبت و خودکارآمدی با تخیل از طریق انگیزش درونی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-83]
مجدی، هادی نقش حساسیت پردازش حسی و کارکردهای شناختی در پیشبینی نیمرخ روان آسیبشناختی دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 134-152]
محمدی، ولی بررسی رابطة بین خودکارآمدی معلم و اضطراب در مهارت تکلم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 123-132]
مدبرقشلاق، سولماز راﺑﻄﻪ ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن ﺑﺎ اﻫﻤﺎلﮐﺎری ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 181-198]
مرادیان، علیرضا مقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانشآموزان استفاده کننده از اسکرینتایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]
میرلوحی، مرضیه مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصهنویسی، علامتگذاری، حاشیهنویسی و نقشهمفهومی بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 259-277]
مشاوری ایزدی، راحله اثربخشی اجرای روش خودتنظیمی گامبهگام بر تعللورزی در انجام تکالیف تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 199-220]
معینی، نصراله شیوع داغدیدگی آسیب زا و برخی عوامل مرتبط با آن در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان ایرانشهر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 221-233]
معینی کیا، مهدی رابطه چابکی سازمانی و رفتارهای کاری نوآورانه با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه پایه دوم شهر اردبیل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 86-95]
میکائیلی، نیلوفر نقش سیستمهای مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیشبینی سایکوپاتی در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 149-168]
مکتبی، غلامحسین بررسی رابطۀ پیوند با مدرسه و رضایت از تحصیل با گرایش به رفتارهای خرابکارانه در دانشآموزان پسر سال دوم (دورة دوم) متوسطه شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-100]
مکوندی، بهنام اثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
منصوری، بهمن اثربخشی آموزش هوش معنوی بر سازگاری اجتماعی، ناگویی خلقی و خودشناسی انسجامی در دانشآموزان طلاق [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 234-258]
مهرابی، عصمت اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روانشناختی مثبتنگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
موسی زاده، توکل اثر بخشی روشهای مصاحبهی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]
موسوی، سید ناصر تأثیر توجه، بازیابی و تولید در یادگیری و به یادسپاری واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 189-207]
ن
نریمانی، محمد اثر بخشی روشهای مصاحبهی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]
نریمانی، محمد نقش سیستمهای مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیشبینی سایکوپاتی در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 149-168]
نریمانی، محمد شیوع داغدیدگی آسیب زا و برخی عوامل مرتبط با آن در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان ایرانشهر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 221-233]
نریمانی، محمد اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانشآموزان پایه یازدهم مشکینشهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]
نیکدل تیموری، انیس نقش فرهنگ مدرسه در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 278-287]
و
وطن دوست، لیلا مطالعه شناخت هیجان ها (هیجان ها اولیه و ثانویه) و نارسایی های شناختی و تاثیر آنها بر مجموعه مهارت های حرکتی کودکان با طیف اختلالهای اوتیسم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 288-306]
ولیئی، زهره بررسی رابطه بین عملکرد خانواده و تنظیم شناختی هیجان با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 108-122]
ه
هاشمیان، کیانوش مقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهنآگاهی بر افزایش جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 120-133]
همتی، بابک نقش هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیشبینی سازگاری تحصیلی– اجتماعی دانش آموزان بیسرپرست [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 208-229]
هنرمند قوجهبگلو، پژمان مقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانشآموزان استفاده کننده از اسکرینتایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]
ی
یادگار، میترا ارائه مدل علّی روابط ابعاد جهتگیری اهداف پیشرفت و کمکطلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
یاریقلی، بهبود راﺑﻄﻪ ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن ﺑﺎ اﻫﻤﺎلﮐﺎری ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 181-198]
یاسبلاغی شراهی، بهمن اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روانشناختی مثبتنگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
یعقوبی، ابوالقاسم پیشبینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
یوسفی، بهنوش پیشبینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
یوسفی، ناصر بررسی رابطه جو عاطفی خانواده و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی در میان دانشآموزان سال چهارم دبیرستان شهرستان بوکان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 307-324]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد