آرزوهای شغلیبررسی مدل رابطه کیفیت زندگی مدرسه، آرزوهای شغلی و فرسودگی تحصیلی با واسطهگری بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 43-62]
آزمون تیمزمطالعه تطبیقی متغیرهای مرتبط با موفقیت دانشآموزان در آزمون بینالمللی تیمز 1394 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 46-61]
آسیبپذیری به اعتیادبررسی مقایسهای ابعاد آسیبپذیری به اعتیاد بین دانشآموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-114]
آموزش اجتماعی عاطفیمقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهنآگاهی بر افزایش جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 120-133]
آموزش ذهنآگاهیمقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهنآگاهی بر افزایش جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 120-133]
آموزش راهبردهای تنظیم هیجاناثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
آموزش همدلیاثربخشی آموزش همدلی بر پرخاشگری و کیفیت روابط با همسالان دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 120-138]
آموزش و پرورشبررسی سواد اطلاعاتی و یادگیری خودراهبر در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
ا
احساس تعلق به مدرسهنقش هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیشبینی سازگاری تحصیلی– اجتماعی دانش آموزان بیسرپرست [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 208-229]
احساس تعلق به مدرسهپیشبینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
احساس تعلق به مدرسهنقش فرهنگ مدرسه در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 278-287]
اختلال خوابمقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانشآموزان استفاده کننده از اسکرینتایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]
اختلال سلوکنقش سیستمهای مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیشبینی سایکوپاتی در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 149-168]
استرس تحصیلیمقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای مقابله با استرس و راهبردهای کمک خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 8-18]
اسکرینتایممقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانشآموزان استفاده کننده از اسکرینتایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]
اشتیاق تحصیلیاثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روانشناختی مثبتنگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
اشتیاق تحصیلیتحلیل نقش میانجی امید به تحصیل در رابطه بین حمایت تحصیلی و اشتیاق به تحصیل در بین دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 50-67]
اضطراب تکلمبررسی رابطة بین خودکارآمدی معلم و اضطراب در مهارت تکلم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 123-132]
اعتیاد به اینترنتنقش تابآوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیشبینی اعتیاد به اینترنت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 54-68]
اعتبارپرسشنامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
امید به تحصیلتحلیل نقش میانجی امید به تحصیل در رابطه بین حمایت تحصیلی و اشتیاق به تحصیل در بین دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 50-67]
انعطافپذیری شناختیبررسی نقش انعطافپذیری شناختی و ذهنآگاهی در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 19-34]
انگیزش تحصیلیبررسی سواد اطلاعاتی و یادگیری خودراهبر در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
انگیزش درونیرابطه علیّ هیجانهای مثبت و خودکارآمدی با تخیل از طریق انگیزش درونی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-83]
اهمال کاری تحصیلیمقایسه اهمالکاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان پسر مصروع و غیرمصروع [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]
اهمالکاری تحصیلیراﺑﻄﻪ ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن ﺑﺎ اﻫﻤﺎلﮐﺎری ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 181-198]
ب
بازیابیتأثیر توجه، بازیابی و تولید در یادگیری و به یادسپاری واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 189-207]
باورهای انگیزشیمقایسه خودکارآمدی هیجانی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای انگیزشی در دانشآموزان ممتاز و غیرممتاز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 101-119]
باورهای معرفتشناختیبررسی رابطه جو عاطفی خانواده و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی در میان دانشآموزان سال چهارم دبیرستان شهرستان بوکان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 307-324]
بخشودگیپیشبینی توان بخشودگی براساس سبکهای دلبستگی، جهتگیری زندگی و عزت نفس دانشآموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-25]
بیسرپرستنقش هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیشبینی سازگاری تحصیلی– اجتماعی دانش آموزان بیسرپرست [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 208-229]
بهزیستی تحصیلیپیشبینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
بهزیستی ذهنیبررسی مدل رابطه کیفیت زندگی مدرسه، آرزوهای شغلی و فرسودگی تحصیلی با واسطهگری بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 43-62]
بهزیستی روانشناختیتأثیر عدالت سازمانی ادراکشده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روانشناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
بهزیستی روانشناختیبررسی رابطه بین عملکرد خانواده و تنظیم شناختی هیجان با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 108-122]
پ
پرخاشگریاثربخشی آموزش همدلی بر پرخاشگری و کیفیت روابط با همسالان دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 120-138]
پیوند با مدرسهبررسی رابطۀ پیوند با مدرسه و رضایت از تحصیل با گرایش به رفتارهای خرابکارانه در دانشآموزان پسر سال دوم (دورة دوم) متوسطه شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-100]
ت
تاب آوریپیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی براساس تابآوری و سبک های هویتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 68-82]
تابآوری تحصیلینقش تنظیم هیجان و تابآوری تحصیلی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 62-73]
تابآوری خانوادهنقش تابآوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیشبینی اعتیاد به اینترنت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 54-68]
تخیلرابطه علیّ هیجانهای مثبت و خودکارآمدی با تخیل از طریق انگیزش درونی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-83]
تعللورزی تحصیلیبررسی نقش انعطافپذیری شناختی و ذهنآگاهی در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 19-34]
تعللورزی تحصیلیاثربخشی اجرای روش خودتنظیمی گامبهگام بر تعللورزی در انجام تکالیف تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 199-220]
تنظیم شناختی هیجانبررسی رابطه بین عملکرد خانواده و تنظیم شناختی هیجان با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 108-122]
تنظیم هیجاننقش تابآوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیشبینی اعتیاد به اینترنت دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 54-68]
تنظیم هیجاناثر بخشی روشهای مصاحبهی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]
تنظیم هیجاننقش تنظیم هیجان و تابآوری تحصیلی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 62-73]
توجهتأثیر توجه، بازیابی و تولید در یادگیری و به یادسپاری واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 189-207]
تولیدتأثیر توجه، بازیابی و تولید در یادگیری و به یادسپاری واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 189-207]
ج
جهتگیری زندگیپیشبینی توان بخشودگی براساس سبکهای دلبستگی، جهتگیری زندگی و عزت نفس دانشآموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-25]
جهتگیری مثبت نسبت به مدرسهمقایسه اثربخشی آموزش اجتماعی عاطفی و آموزش ذهنآگاهی بر افزایش جهتگیری مثبت نسبت به مدرسه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 120-133]
جهتگیری هدفپیشبینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
جهتگیری هدفارائه مدل علّی روابط ابعاد جهتگیری اهداف پیشرفت و کمکطلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
جو عاطفیبررسی رابطه جو عاطفی خانواده و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی در میان دانشآموزان سال چهارم دبیرستان شهرستان بوکان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 307-324]
چ
چابکی سازمانیرابطه چابکی سازمانی و رفتارهای کاری نوآورانه با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه پایه دوم شهر اردبیل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 86-95]
چشمانداز زماننقش چشمانداز زمان در هیجان تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 153-172]
ح
حاشیهنویسیمقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصهنویسی، علامتگذاری، حاشیهنویسی و نقشهمفهومی بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 259-277]
حس عاملیتنقش حس عاملیت و ویژگیهای انحرافی شخصیت در پیشبینی گرایش به اعتیاد در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 26-42]
حفظ و یادگیری واژگانتأثیر توجه، بازیابی و تولید در یادگیری و به یادسپاری واژگان زبان انگلیسی در میان دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 189-207]
حمایت از خودمختاری ادراک شدهنقش هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیشبینی سازگاری تحصیلی– اجتماعی دانش آموزان بیسرپرست [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 208-229]
حمایت تحصیلیتحلیل نقش میانجی امید به تحصیل در رابطه بین حمایت تحصیلی و اشتیاق به تحصیل در بین دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 50-67]
خ
خانواده درمانی ساختاریپرسشنامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
خشماثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
خلاصهنویسیمقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصهنویسی، علامتگذاری، حاشیهنویسی و نقشهمفهومی بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 259-277]
خودتنظیمیراﺑﻄﻪ ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن ﺑﺎ اﻫﻤﺎلﮐﺎری ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 181-198]
خودتنظیمی انگیزشیاثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روانشناختی مثبتنگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
خودتنظیمی تحصیلیمقایسه اهمالکاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان پسر مصروع و غیرمصروع [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]
خودتنظیمی گام به گاماثربخشی اجرای روش خودتنظیمی گامبهگام بر تعللورزی در انجام تکالیف تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 199-220]
خودشناسی انسجامیاثربخشی آموزش هوش معنوی بر سازگاری اجتماعی، ناگویی خلقی و خودشناسی انسجامی در دانشآموزان طلاق [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 234-258]
خودکارآمدیرابطه علیّ هیجانهای مثبت و خودکارآمدی با تخیل از طریق انگیزش درونی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-83]
خودکارآمدیبررسی رابطة بین خودکارآمدی معلم و اضطراب در مهارت تکلم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 123-132]
خودکارآمدی تحصیلیارائه مدل علّی روابط ابعاد جهتگیری اهداف پیشرفت و کمکطلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
خودکارآمدی تحصیلیسنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
خودکارآمدی هیجانیمقایسه خودکارآمدی هیجانی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای انگیزشی در دانشآموزان ممتاز و غیرممتاز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 101-119]
خودناتوانسازی تحصیلیپیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی براساس تابآوری و سبک های هویتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 68-82]
د
داغدیدگی آسیبزاشیوع داغدیدگی آسیب زا و برخی عوامل مرتبط با آن در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان ایرانشهر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 221-233]
دانش آموزاننقش فرهنگ مدرسه در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 278-287]
دانشآموزانشیوع داغدیدگی آسیب زا و برخی عوامل مرتبط با آن در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان ایرانشهر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 221-233]
دانشآموزان ابتدائیاثربخشی اجرای روش خودتنظیمی گامبهگام بر تعللورزی در انجام تکالیف تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 199-220]
دانشآموزان پسربررسی مقایسهای ابعاد آسیبپذیری به اعتیاد بین دانشآموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-114]
دانشآموزان پسرنقش چشمانداز زمان در هیجان تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 153-172]
دانش آموزان دختربررسی رابطه بین عملکرد خانواده و تنظیم شناختی هیجان با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 108-122]
دانش آموزان دوره دوم متوسطهاثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
دانشآموزان ممتازمقایسه خودکارآمدی هیجانی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای انگیزشی در دانشآموزان ممتاز و غیرممتاز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 101-119]
دختران نوجوانرابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازشیافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
درک مطلب و سرعت مطالعهمقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصهنویسی، علامتگذاری، حاشیهنویسی و نقشهمفهومی بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 259-277]
درگیری تحصیلیارائه مدل علّی روابط ابعاد جهتگیری اهداف پیشرفت و کمکطلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
ذ
ذهنآگاهیبررسی نقش انعطافپذیری شناختی و ذهنآگاهی در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 19-34]
ر
راهبردهای یادگیریسنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
راهبردهای یادگیری خودتنظیمیمقایسه خودکارآمدی هیجانی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای انگیزشی در دانشآموزان ممتاز و غیرممتاز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 101-119]
راهبردهای شناختیاثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانشآموزان پایه یازدهم مشکینشهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]
راهبردهای شناختی فراشناختیسنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
راهبردهای کمک خواهیمقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای مقابله با استرس و راهبردهای کمک خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 8-18]
راهبردهای مقابله با استرسمقایسه اثر بخشی آموزش راهبردهای مقابله با استرس و راهبردهای کمک خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 8-18]
رضایت از تحصیلبررسی رابطۀ پیوند با مدرسه و رضایت از تحصیل با گرایش به رفتارهای خرابکارانه در دانشآموزان پسر سال دوم (دورة دوم) متوسطه شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-100]
رضایت شغلیرابطه چابکی سازمانی و رفتارهای کاری نوآورانه با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه پایه دوم شهر اردبیل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 86-95]
رفتار جامعه یاراثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
رفتارهای کاری نوآورانهرابطه چابکی سازمانی و رفتارهای کاری نوآورانه با رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه پایه دوم شهر اردبیل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 86-95]
رواییپرسشنامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
روابط با همسالاناثربخشی آموزش همدلی بر پرخاشگری و کیفیت روابط با همسالان دانشآموزان پسر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 120-138]
روابط خانوادهپرسشنامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
روانشناسی مثبتنگرسنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
س
سازشیافتگیرابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازشیافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
سازگاریتأثیر مشارکت والدین بر کیفیت زندگی تحصیلی و سازگاری دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 96-105]
سازگاری اجتماعیاثربخشی آموزش هوش معنوی بر سازگاری اجتماعی، ناگویی خلقی و خودشناسی انسجامی در دانشآموزان طلاق [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 234-258]
سازگاری تحصیلیتأثیر واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر هوش اخلاقی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 115-133]
سایکوپاتینقش سیستمهای مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیشبینی سایکوپاتی در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 149-168]
سبک دلبستگیپیشبینی توان بخشودگی براساس سبکهای دلبستگی، جهتگیری زندگی و عزت نفس دانشآموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-25]
سبک های هویتپیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی براساس تابآوری و سبک های هویتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 68-82]
سرزندگی تحصیلیاثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روانشناختی مثبتنگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
سرشتنقش سیستمهای مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیشبینی سایکوپاتی در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 149-168]
سیستمهای مغزی رفتارینقش سیستمهای مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیشبینی سایکوپاتی در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 149-168]
سواد اطلاعاتیبررسی سواد اطلاعاتی و یادگیری خودراهبر در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
ص
صرعمقایسه اهمالکاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان پسر مصروع و غیرمصروع [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-188]
صلاحیت پژوهشگریعوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
ط
طلاقاثربخشی آموزش هوش معنوی بر سازگاری اجتماعی، ناگویی خلقی و خودشناسی انسجامی در دانشآموزان طلاق [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 234-258]
ع
عدالت ادراک شدهتأثیر عدالت سازمانی ادراکشده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روانشناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
عزت نفسپیشبینی توان بخشودگی براساس سبکهای دلبستگی، جهتگیری زندگی و عزت نفس دانشآموزان دبیرستانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-25]
عزت نفساثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانشآموزان پایه یازدهم مشکینشهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]
علامتگذاریمقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصهنویسی، علامتگذاری، حاشیهنویسی و نقشهمفهومی بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 259-277]
علیت عطفی و ترکیبیمطالعه تطبیقی متغیرهای مرتبط با موفقیت دانشآموزان در آزمون بینالمللی تیمز 1394 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 46-61]
عملکرد تحصیلیبررسی رابطه جو عاطفی خانواده و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی در میان دانشآموزان سال چهارم دبیرستان شهرستان بوکان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 307-324]
عملکرد خانوادهبررسی رابطه بین عملکرد خانواده و تنظیم شناختی هیجان با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 108-122]
عوامل آموزشیعوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
ف
فراشناختیاثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانشآموزان پایه یازدهم مشکینشهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]
فرزنددرمانیاثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روانشناختی مثبتنگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-107]
فرسودگی تحصیلیبررسی مدل رابطه کیفیت زندگی مدرسه، آرزوهای شغلی و فرسودگی تحصیلی با واسطهگری بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 43-62]
فرسودگی تحصیلینقش تنظیم هیجان و تابآوری تحصیلی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 62-73]
فرسودگی تحصیلیسنجش اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر خودکارآمدی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 106-119]
فرسودگی تحصیلی وشبکه اجتماعی مجازیاثر بخشی روشهای مصاحبهی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]
فرهنگ پژوهش در آموزش ابتداییعوامل مؤثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 30-53]
فرهنگ مدرسهنقش فرهنگ مدرسه در پیش بینی احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 278-287]
ق
قضاوت اخلاقیاثربخشی برنامه آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر رشد قضاوت اخلاقی، رفتار جامعه یار و مهار خشم در دانش آموزان شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 162-180]
قلدریاثر بخشی روشهای مصاحبهی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]
ک
کیفیت زندگی تحصیلیتأثیر مشارکت والدین بر کیفیت زندگی تحصیلی و سازگاری دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 96-105]
کیفیت زندگی مدرسهبررسی مدل رابطه کیفیت زندگی مدرسه، آرزوهای شغلی و فرسودگی تحصیلی با واسطهگری بهزیستی ذهنی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 43-62]
کمکطلبی تحصیلیارائه مدل علّی روابط ابعاد جهتگیری اهداف پیشرفت و کمکطلبی تحصیلی: نقش درگیری تحصیلی و خودکارآمدی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 139-161]
گ
گرایش به اعتیادنقش حس عاملیت و ویژگیهای انحرافی شخصیت در پیشبینی گرایش به اعتیاد در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 26-42]
گرایش به جنس مخالفرابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازشیافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
گرایش به رفتارهای خرابکارانهبررسی رابطۀ پیوند با مدرسه و رضایت از تحصیل با گرایش به رفتارهای خرابکارانه در دانشآموزان پسر سال دوم (دورة دوم) متوسطه شهر اهواز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-100]
م
مجموعه مهارت های حرکتیمطالعه شناخت هیجان ها (هیجان ها اولیه و ثانویه) و نارسایی های شناختی و تاثیر آنها بر مجموعه مهارت های حرکتی کودکان با طیف اختلالهای اوتیسم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 288-306]
مدیریت زمانراﺑﻄﻪ ﺧﻮدﺗﻨﻈﯿﻤﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن ﺑﺎ اﻫﻤﺎلﮐﺎری ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 181-198]
مرزهاپرسشنامه مرزهای ارتباطی خانواده (RBQ): ساخت و هنجاریابی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-33]
میزان شیوعشیوع داغدیدگی آسیب زا و برخی عوامل مرتبط با آن در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان ایرانشهر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 221-233]
مشارکت والدینتأثیر مشارکت والدین بر کیفیت زندگی تحصیلی و سازگاری دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 96-105]
مصاحبه انگیزشیاثر بخشی روشهای مصاحبهی انگیزشی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش قلدری سنتی و سایبری و فرسودگی تحصیلی کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 69-96]
معلمتأثیر عدالت سازمانی ادراکشده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روانشناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
معلمان زبان انگلیسیبررسی رابطة بین خودکارآمدی معلم و اضطراب در مهارت تکلم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 123-132]
منشنقش سیستمهای مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیشبینی سایکوپاتی در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال سلوک [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 149-168]
منطق فازیمطالعه تطبیقی متغیرهای مرتبط با موفقیت دانشآموزان در آزمون بینالمللی تیمز 1394 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 46-61]
مهارت حل مسئلهاثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مهارت حل مسئله و عزت نفس دانشآموزان پایه یازدهم مشکینشهر [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-45]
موفقیت تحصیلیمطالعه تطبیقی متغیرهای مرتبط با موفقیت دانشآموزان در آزمون بینالمللی تیمز 1394 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 46-61]
ن
نارسایی های شناختیمطالعه شناخت هیجان ها (هیجان ها اولیه و ثانویه) و نارسایی های شناختی و تاثیر آنها بر مجموعه مهارت های حرکتی کودکان با طیف اختلالهای اوتیسم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 288-306]
نافرمانی مقابلهایبررسی مقایسهای ابعاد آسیبپذیری به اعتیاد بین دانشآموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-114]
ناگویی خلقیاثربخشی آموزش هوش معنوی بر سازگاری اجتماعی، ناگویی خلقی و خودشناسی انسجامی در دانشآموزان طلاق [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 234-258]
نشاط ذهنیپیشبینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 169-189]
نقشهمفهومیمقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خلاصهنویسی، علامتگذاری، حاشیهنویسی و نقشهمفهومی بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانشآموزان دختر [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 259-277]
نقص توجه/ بیش فعالیمقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانشآموزان استفاده کننده از اسکرینتایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]
نگرش فرزند نسبت به والدینرابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازشیافتگی در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-29]
و
واقعیت درمانیتأثیر واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر هوش اخلاقی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 115-133]
ویژگیهای انحراف شخصیتنقش حس عاملیت و ویژگیهای انحرافی شخصیت در پیشبینی گرایش به اعتیاد در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 26-42]
وندالیسممقایسه نقص توجه/ بیش فعالی، وندالیسم و اختلال خواب دانشآموزان استفاده کننده از اسکرینتایم در اتاق با دانش آموزان استفاده کننده در بیرون از اتاق [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 133-148]
ه
هیجانات تحصیلینقش هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیشبینی سازگاری تحصیلی– اجتماعی دانش آموزان بیسرپرست [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 208-229]
هیجان تحصیلینقش چشمانداز زمان در هیجان تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه دوم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 153-172]
هیجان ها اولیهمطالعه شناخت هیجان ها (هیجان ها اولیه و ثانویه) و نارسایی های شناختی و تاثیر آنها بر مجموعه مهارت های حرکتی کودکان با طیف اختلالهای اوتیسم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 288-306]
هیجان ها ثانویهمطالعه شناخت هیجان ها (هیجان ها اولیه و ثانویه) و نارسایی های شناختی و تاثیر آنها بر مجموعه مهارت های حرکتی کودکان با طیف اختلالهای اوتیسم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 288-306]
هیجانهای مثبترابطه علیّ هیجانهای مثبت و خودکارآمدی با تخیل از طریق انگیزش درونی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-83]
هنجار سازمانیتأثیر عدالت سازمانی ادراکشده و هنجار سازمانی بر بهزیستی روانشناختی معلمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 2-19]
هوش اخلاقیتأثیر واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر هوش اخلاقی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 115-133]
هوش معنویاثربخشی آموزش هوش معنوی بر سازگاری اجتماعی، ناگویی خلقی و خودشناسی انسجامی در دانشآموزان طلاق [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 234-258]
ی
یادگیری خودراهبربررسی سواد اطلاعاتی و یادگیری خودراهبر در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 74-85]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد